Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Fredagsmys en måndag!

God morgon :)
Lite utvilad fru Kämpe här!
Äntligen!
Jag tog det lugnt igår, gjorde bara absoluta måsten och sedan läste jag en stund. Vid åtta bäddade jag ner de små i vår dubbelsäng och satte på en film till dem. Sedan gick jag ner i källaren med de stora och tittade på Fångarna på fortet med dem. Vi åt chips och cashewnötter a´la fredagsmys. Det gäller att ta tillvara på de där tillfällena. Och ta mig 17 kunde vi se hela programmet "i fred". Gick upp och sövde Li, sedan somnade jag och P-O fick ta hand om Luca.

Vaknade före klockan i morse och gick upp. Satte på en disk och en tvätt. Letade fram Luca´s hälsojournal och gjorde sedan mig i ordning.
Småpojkarna är färdiga och är nere för att väcka William och Tilde nu.
Åh vad jag önskar att det vore kväll nu och att läkarbesök och föräldramöte vore avklarat!

Åh idag känns det höstlikt ute, jag längtar till att jag får använda ullklänningarna och mer stövlar. För att inte tala om alla ullstrumpor.! Jag som älskar hösten!

Dagens outfit:
Wool mix long cardigan i vintage powder (storlek 0)
Chrysalis minigown i almost black (storlek 1)
Treggings från H&M
Träskoboots från Calou













Fem halvt nyvakna barn! Småttingarna i tröjor från PO.P, jeans från Nova Star.
Tilde i wct-jacka från Adidas, linne från Gina, jeansleggings från Kapp Ahl.
William i tröja från H&M och jeans från Kapp Ahl.



Ha en bra dag!!!
Helénakramar

4 kommentarer:

  1. Håller alla tummar o tår för att läkarbesöket går bra o ni får besked.

    Du är så fin. Kan ju ha vad som helst (o nej jag är inte alls avis....)

    Anna

    SvaraRadera
  2. Lycka till och hoppas att läkarbesöket ger resultat.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jättefin tröja!En sån ska jag också ha,men hjälp vad kort den är!:O Måste man gå upp i storlek månne,eller ser den bara kort ut?

    SvaraRadera
  4. Tjejer: Tack!!!
    Anonym: Kort baktill, lång framtill!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails