Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Dagen D är här :)

God morgon i stugorna :)
Då var det dags då :)
En ny intensiv och förhoppningsvis trevlig, rolig och underhållande dag väntar!
Vakande en minut före klockan ringde och studsade upp. Eller studsade och studsade, men masade mig inte i alla fall ;).
Luca kom upp strax efter. Frukost och på med film!
Gjorde mig i ordning.Plötsligt upptäcker jag att de andra fyra barnen också är vakna. 
Hmmm, inte några sjusovare av mina barn inte.

Idag verkar bli en fin dag! Solen ligger på i trädgården och det är så där frisk härlig luft (men bara fem grader på termometern!)

Dagens outfit:
Cheque 3/4 dress i dark grey (storlek 1)
Träskor från Calou











Vad skall du hitta på en dag som denna?
Ha det gott och glöm inte bort att du är värdefull!
Helénakramar

5 kommentarer:

  1. Mitt barn är inte heller någon sjusovare :-) Kul att kunna läsa din mollyblogg till första kaffekoppen.

    SvaraRadera
  2. Önskar dig och de andra tjejerna en superbra dag på Smultrongården. Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej denna härliga dag.
    Här blir det Noramarken för hela slanten. Bor man som vi, centralt så står kaffe bryggaren på mest hela dagen. Jag ska baka en sockerkaka nu så det finns nå't till. Hinner nog ut en sväng på stan också även om det inte är nå't speciellt som ska inhandlas. Ha en toppendag. Kram

    SvaraRadera
  4. Klippa sönerna (för att inte lössen på skolan ska få någonstans att ta vägen på mina barn...de gillar ju inte riktigt kort hår..sådär en 4mm), bestämma mig för vad jag ska ha på emkalas för en liten kusin till barnen...hm? Imorgon ska vi på dop, det blir en dagsutflykt. Hoppas på fint väder då iaf. Äldste sonen blir hemma för han blev bjuden på kompiskalas och vi kunde inte neka honom, kompisar ÄR viktiga när man är 8år. Så då får han vara hos en snäll kompis som också ska dit före och efter kalaset. Och swiiiish! så var den helgen förbi!

    Men solen skiner även om värmen inte riktigt är där...Kanske voile short dress? Hm...?

    SvaraRadera
  5. Du är jättefin som alltid. Tack för en inspirerande blogg. Min dag har varit fin, fjällvarndring med familjen vackert och rofyllt. Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails