Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Helena x 2

God kväll :)
Då var den välsignade fredagskvällen här! Efter en mycket hektisk dag då huvudet verkligen har fått vara på skaft! Först 3 timmars arbetslag med diskussioner och information. Svårigheter att lösa och scheman att utforma. Lunch och sedan besvärligt samtal att ta emot. Inskolning och sedan ensam på fritids. Mitt i allt roddande av mina egna barn och saker att ta itu med. Men jag är jättenöjd! Jag tycker själv att jag gjort ett bra jobb idag och den känslan går inte av för hackor! Dessa underbara barn, föräldrar och kollegor jag har runt mig ger mig energi och arbetsglädje!
Tack!!!

William och jag knatade hem när sista barnet gått...Kom hem och packade upp de storas saker, på med tvätt, in med pizza i ugnen. Hälla upp ett glas rosé. Precis vad jag behövde! Plockade lite och sedan käkade vi. Världens bästa Helena har precis varit här och förgyllt min tillvaro en stund. Apropå Helena, lyssna på de här "likheterna"
* Vi har gått i samma klass i 7 år
* Vi heter båda Helena
*Vi har båda tvillingar
*Vi bor båda på Glimmervägen
* Vi är båda födda i oktober
* Vi har båda spelat basket (varav den ena har sm-guld och det är INTE jag!)
* Vi har båda mammor som heter Kristina i andranamn
*Vi har båda morfädrar som heter Erik
*Våra pappor heter Valter (andranamn, förstanamn)
* Vi har vuxit upp med ensamstående mammor

Ganska "lustigt" faktiskt, att vi har så många beröringspunkter :)

 Tilde och Emma gick ut med Li och Luca i vagn. Li somnade och sover nu... William, Leon och Luca ser film...Tilde och Emma gör något i källaren. En liten stund av egentid och den tillbringar jag gärna med dig!!!
Och Rasmus Seebach på Spotify!
Natteravn, bara sååå bra!!!!

Vad tycker du om den här klänningen?
Jag tycker att den är jätteromantisk!
Trevlig kväll!!!
Kramis


4 kommentarer:

  1. Ser man på vilken plats jag fick i bloggen idag:) Det är ju fördelen med att bo som vi gör, att man bara kan smita in till grannen och få sig en pratstund (och lite vin) medans barnen njuter fredagsglass. Ser fram emot kräftor och trevligt sällskap imorgon! Jag vill helst att du har knut i håret då;)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Härligt då man känner att man gjort ett bra jobb!!:-)
    Klänningen är jättefin, med en kofta över funkar den ju även i höst och vinter.
    Kram Ina

    SvaraRadera
  3. Härligt att dagen blev bra du nöjd toppen!!
    Klänningen med din gråa wrap wow...förresten klickade hem quicktip tunic...nu längtar jag hihi...trevligt med kräfskiva det hade vi igår med hjälmarekräftor slurp gottigott!!
    Ha en toppendag ida
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Kjolen er fantastisk! Og så kan man bruge den sammen med mange forskellige farver - rigtig praktisk ;))
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails