Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

En vanlig dag!

God morgon :)

Då var det dags igen! Ny jobbardag, heldag med vikarie! Min kollega har semester och hälsar på en släkting. Jag börjar i ett annat arbetslag på morgonen när de sitter i möte. Det är väldigt mysigt att återse sina gamla elever!

Slutar fyra idag och då står hämta barn på schemat! Skall slänga dem i badet när jag kommer hem och fixa något att äta! P-O stänger.
Vad kvällen skall innehålla vet jag inte. Har svårt att tänka mig att det blir något utanför Glimmervägen 5. Nu har jag varit borta två kvällar så det skall bli skönt att ta det lite lugnt här hemma!

Morgonen har varit rätt trivsam...duschat, tagit rätt på tvätt, bäddat, gjort frukost till barnen...
Nu skall jag klä dem i lite nytt *roligt*

Dagens outfit:
Fonda dress i vintage chalk (storlek 0)
Baslinne från Gina Tricot
Jeansleggings från Vero Moda
Träskor från Calou









 

Uppdatering!




Nya kläderna är på Nu :)


Ha en bra dag!
Helénakramar

5 kommentarer:

  1. Fondan är så fin vilket bra plagg...kan man aldirig ha för många av...!!!

    Fin som alltid och önskar dig en bra dag ser pigg och välmående ut!!

    Wow barnens kläder färgklick snyggt!!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Fina och höstfina ni är,hoppas ni får en härlig dag.

    SvaraRadera
  3. Fin du är i Fondan! Färgen passar dig utmärkt. Barnen är också supersöta. Ha en bra dag, kram

    SvaraRadera
  4. Vad fina ni är! Både du och barnen.
    Vilken storlek tog du på tröjorna till barnen?
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Tjejer: Tack, vad ni är rara!!!
    Anna: 104/110

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails