Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

PIM på g!

God kväll :)

Håller just nu på att ladda hem Open Office, detta för att kunna PIM:a på min dator hemma! Vi måste göra PIM 1 före vecka 44 och PIM 2 före januari 2011. 
Hårda bud, Mellerud!
Har anmält mig till en examinator men inte fått svar än.

 

Har varit grymt effektiv på jobbet idag, betat av en del.
Hämtade barnen vid fyra och åkte hem. Tappade upp ett bad till dem och satte på första maskinen tvätt. Dukade till middag och lade in bakpotatis i ugnen. Plockade fram tillbehör.
Gjorde ett barn i taget i ordning.


Det blir inget jobbat i trädgården idag, Luca har somnat och P-O har migrän, tyvärr.
Jag skall nog lägga mig och läsa istället!
Trevlig kväll!!!

3 kommentarer:

  1. Kommer ihåg hur mycket svägerskan höll på med PIMen för ett eller två år sedan. OJ.

    Krya på din P-O migrän är INTE kul alls.

    Måste berätta (o hoppas du tar det på rätt sätt) att jag har blivit inspirerad av dig här i din blogg. Du kanske tror du skojjar med tanke på dina senaste inlägg, men det är ju bara att gå tillbaka lite... men du har inspirerat mig att skaffa en crosstrainer. I ett gammalt inlägg beskrev du att du hatade att träna etc etc o det är ju jag i ett nötskal. Så om 2-3v så har jag en aldeles egen stående här. Så nu ska fläsket bort på mig (inte dig). När du ser mig på lördag så förstår du... o då ska du tänka att jag gått ner 14kg över sommaren så hur jag såg ut innan det vill jag inte tänka på. Vet du vad som fick mig att slå näven i bordet? en lite lilac grandmas som jag köpte o den var aldeles förliten. Det var banta eller skicka tillbaka den. Nu passar den nästan...

    och jag hoppas innerligt att du inte tar detta som en kritik på något sätt av dig utan jag ville bara skicka en kommentar om att DU INSPIRERAR oss som läser din blogg. o mig har du inspirerat på det sättet.

    SvaraRadera
  2. Lycka till med PIM:en, och den är inte alls svår utan väldigt rolig! Jag pim:ade förra året, och är ingen datanörd. Vi skulle vara klara t.o.m. pim3 i juni-10 och jag var pim3:a på höstlovet-09. Så det är inte svårt. Tipset min examinator gav var att när man väl sitter så se till att man kan sitta en stund/några timmar. Jag satt en hel del kvällstid men det var det värt för då fick jag ledigt en hel del dagar sedan som var vikta för PIM. Om du undrar något kan du fråga!

    Kram, Fia

    SvaraRadera
  3. Hihi, PIM ja! Satt och svor över examinationsuppgiften på PIM 3 förra veckan. Jag lovar dig, PIM 1 och 2 klarar du snabbt som bara den så datorvan som du är... (tror jag höll på två veckor med dem i våras och sen var det klart, ja på fritiden då så klart...) Men jösses vilken störig uppgift det var nu, den gillade jag inte alls kan jag säga.... Eller jag hade ju en finfin idé, men inte om man måste vara laglig (= använda deras fula bilder och länkar!) Mmmm vad positiv jag lät nu. Lycka till, det kommer att gå toppenbra!!!
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails