Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Vintage chalk...

God kväll :)

Åh, jag är härligt trött (och kanske lite lite lullig ;)). 
Har precis börjat dricka en cider med krusbärssmak!
Har haft en så rolig dag! Inte suttit många minuter utan farit hit och dit.
När jag kom till Smultrongården vid åtta var det bara att hugga tänderna (och händerna) i fem kartonger mollysar *wieee*
Bild på det finns faktiskt här :)

Packade upp, bockade av, kollade med alla förbokningar, stämde av. Nogrannt nogrannt!
Upp bland alla kläder och fixa om litegrann. Hämta det nya, märka och hämta mer. Nu är det fullspäckat vill jag lova!

Mycket kunder och några bekanta *roligt*

Det blev faktiskt några otippade kort för min del! Jag hade ju från allra första början bestämt mig för en Fonda dress i military. Den kom inte med i första leveransen till Smultrongården, däremot sprang jag ju på den i lite indigo och blev helfrälst! När jag var ute idag hade vi fått både i cabaret och military (dock inte i min storlek) men den jag verkligen föll för är i vintage chalk, dels efter att sett fina Septemberflikkan i sin och idag bestämde jag mig verkligen när en kund provade den, såååå snygg!

Jag är ju lite orolig för att missa sockorna i multi, läste i Katinkas blogg att dessa skulle utgå....men jag införskaffade mig dessa sleevewarmers istället! Brukar fungera både som arm-och benvärmare!
Kunde ju inte låta bli den fina jackan också. Provade både almost black och chalk! Men jag kände att jag aldrig ägt en jacka i den ljusa färgen så varför inte?


Sleevewarmers i multi



Overcast coat i vintage chalk



Fonda dress i vintage chalk

Vi hade många kunder på slutet och jag kom inte från Smultrongården förrän klockan fyra. Svängde förbi Coop, köpte lördagsgodis och åkte hem till fina familjen! Vi hjälptes åt att göra tacos och har precis ätit! Jag tvättar, diskar och har dammsugit lite snabbt.
Nu skall jag ta helg! Det blir inget kalas imorgon, P-O hade skrivit fel datum i sms:en *oops*.
 Det blir nästa helg istället!

Ha en trevlig lördagkväll!!!
Helénakramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails