Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Nyheter!

God morgon :)

Allt väl med dig?
Jag känner mig glad, pirrig och lite spänd. Skall strax åka ut till Smultris, det har kommit massor av nyheter från Cream sedan jag var där sist och igår kom Mollysar *wieeee*. Undrar om det är uppackat redan eller om jag får äran att göra det. Vilket som skall det bli superskoj att fixa där uppe bland alla kläder! Och prova lite själv förstås ;)

Hade ingen vidare kväll igår, tyvärr! Hade sett fram emot en myskväll och det var egentligen de bästa förutsättningarna eftersom pojkarna somnade tidigt och bara Li var vaken. Men jag hade jätteont i magen, inte som katarr, utan mer som mensvärk och ut i ryggen. Satt en stund vid datorn men lade mig sedan i sängen, Li såg film, jag läste lite och slötittade sedan på tv. 

Li var jätte-speedad för hon hade fått lite godis av mig. P-O såg jag knappt röken av, han åkte först iväg för att hämta sin nya mobil. Sedan åkte han iväg med Ludde och ett gäng kompisar för att uträtta ett ärende. När de kom tillbaka hade Ludde förfest i källaren innan de skulle på krogen. P-O fixade med sin mobil och hjälpte mig lite med Li.

Strax före nio vaknade Luca och hade besvär med sin klåda, tråkigt, jag trodde det hade vänt eftersom vi inte behövt ge honom AC3 på ett tag. Han vaknade, grät, vi smorde, sövde, han vaknade igen...Till slut satte P-O på en film till honom och då slappande han av och somnade om. P-O hämtade Lovisa någon gång på kvällen och jag vaknade till, lade mig i tvillingarnas rum med Leon, det var så trångt i min egen säng.

Vaknade långt före klockan idag, gav barnen frukost och gjorde sedan mig själv i ordning, tog rätt på tvätt och plockade med en del.

Dagens outfit:
Fonda dress i lite indigo (storlek 0)
Baslinne och leggings från Gina Tricot
Träskor från Calou










Ha en bra dag!!!
Helénakramar

4 kommentarer:

  1. Hej Helena!
    Den där färgen och fondan passar dig alldeles perfekt.
    Ha en underbar dag på Smultris. Ska bli så kul att läsa om den sedan. Vilken dröm att få vara omgiven av Mollysar, hihihi. Hoppas du kan ändra om så jag får gröna strumpor istf grå. Men inte hela världen om det ej går. Blå skulle också funka för jag har en dark Indigo + en Military.

    Massor med kramar Kicki!

    SvaraRadera
  2. Fondan är verkligen fin! jag som är blond skulle fömodligen blekna i den färgen men på dig är den jättesnygg! köpte en i Military som jag älskar :-)
    Ha en fin Lördag!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Kicki; Det är fixat!!!!!

    Peggy: Tack sötis :)

    SvaraRadera
  4. Tusen tack gulliga du!!
    Stor kram.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails