Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Hasta på hasta på!


God morgon :)

Nu är det ruschigt värre! P-O och jag satt med våra PIM-projekt igår. Jag skulle EGENTLIGEN stänga av datorn men så blev det så och när man är i farten vill man inte sluta. Nu har jag en sak till att lägga in i min presentation så kanske att jag kan få iväg den på söndag...Saken är den att jag kom i säng vid halv tolv, det är toksent för mig.

Jag var såå trött när klockan ringde och snoozade. Glömde bort att vi fick lön idag. Jag vill väldigt gärna fixa med alla överföringar hit och dit så när jag kom på det tog det lite tid från mig. Duschade och gjorde mig i ordning. Idag måste jag börja tidigare för att vi skall fotografera oss i arbetslaget. Det är tuffa dagar jag har framför mig. Känner mig lite trött, men imorgon skall det bli underbart skoj!!!!

Mollyträffen på Smultrongården!

Ikväll skall jag skjutsa William och Tilde till Norrbygården, de skall gå på tacobuffé!
Hämtar dem vid sju när det är slut! Åh vad jag längtar efter mina stora barn!!!

Dagens outfit:
Kettle coat i rouge (storlek 1)
Suiteheart minidress i rouge (stolek 1)
Treggings från H&M
Träskor från Calou





Inte nog med att vi har Mollyträffen imorgon, dessutom erbjuds pajbuffé!
(Du som är anmäld till Mollyträffen har också möjlighet att äta buffé istället för den förbokade maten)




Japp! Nu ska här frossa i smarriga pajer.


Det blir den milda ädelostpajen som synes här ovan plus två andra pajer. Sen förstås lite tillbehör.... sallad, Adams goda pesto & bröd. Kaffe el the ingår också.
Ät så mycket du vill för 99:-

För den som bara vill ha kakbuffé går det också bra, det kostar då 59:-. Men som vanligt kan man fika på "vanligt vis" också, vilket innebär bara en bit och nåt att dricka till.
Är man däremot extra sugen tar man både paj och kakbuffé. Kostar då 125:-.
Vi blir jätte glada om du som vet med dig att du tänker komma, förbokar dig.
Självklart kan man bara komma och bestämma sig här och nu också!

Ha en bra dag!!!!
Helénakramar

3 kommentarer:

  1. Hej Helena
    Det ska bli så kul imorgon. Kan du hjälpa mig o ändra mig till pajbuffen? Vill smaka de andra också...

    SvaraRadera
  2. Anna: Det ordnar jag!´!!Kör försikigt!!!!Kramar

    SvaraRadera
  3. Snygg värre idag...gillar verkligen den koftan du passar såå bra iden jag skullle se ut som en clown...hihi..
    Ha en bra dag och en ännu bättre imorgon ser fram emot alla fina kort och bilder på snygga kläder och människor i O Ms tecken!!!

    Kramar

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails