Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Min pappa!

God morgon :)

Då var det måndag igen. Måndag fredag måndag fredag. Var försvinner de där dagarna emellan?

Veckan som följer är vår "barnlediga vecka". Vi brukar säga att vi är barnlediga när vi "bara" har våra tre gemensamma. Den veckan är lite lite enklare när det kommer till maten, till pendling, till skjutsningar. Men saknaden efter de stora barnen finns ju alltid där, gnager och sliter och drar.

I kväll skall jag på föräldramöte, Tildes klass. Micke går imorgon när det är Williams klass. 
Imorgon skall P-O dra igång med sin träning. Eventuellt skall jag till pappa, det beror lite på. Han har ett konsultjobb på g och kanske att han skall jobba då.
Min pappa är ung, 54 år, men har gått i tidig pension. Har varit egen företagare i många år men tyckte att det fick räcka. Nu var han dock sugen på att ta lite konsultuppdrag. Vilken frihet, att kunna "välja att jobba". Han har å andra slitit som en gnu i många år. Han har dessutom diabetes och sorgligt nog så förkortas livet generellt av detta. Fy, jag blir alldeles förstörd när jag tänker på alla risker. Vad skulle jag göra utan min pappa? Han har stått vid min sida genom flera livskriser.

Kvällen igår rullade på, jag läste en stund och till slut somnade barnen i sängen bredvid mig. Jag släckte och somnade jag med!

Dagens outfit:
Hearted tunic i powder (storlek 1)
Spoiler underdress i powder (storlek 1)
Treggings från H&M
Träskor från Swedish Hasbeens






4 kommentarer:

  1. Hihi god morgon! Idag har vi valt samma tunika - de sitter dock lite olika ;)

    Ha en härlig dag!
    //Bina

    SvaraRadera
  2. Jättefin outfit idag enkel stilren wow!!

    Ja inte kul med diabetes men beror ju på om man har ålders el typ 1 finns en mellan oxå...och hur man sköter sig..kan leva länge och må toppen. Har ju 2st barn med diabetes typ 1 och man får se det bästa forskningen framskrider och det är en lättnad men vet oron jisses gnager i en jämt och med små barn vad händer med dem..får vi ta sen!!
    Njut och umgås med din far han är ung och välmående nu verkar det som...!!
    Ha en toppendag

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad fin du var i din hearted tunic, alltså! Jag köpte en i chalk i sommar och har liksom inte kommit till skott att använda den, men nu ska det bli! ;)) Charlotte N

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails