Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Väntar!

maken och på kläder! När kommer "mina" saker? Det är mycket mer praktiskt när sakerna man vill ha kommer i lite olika släpp tycker jag...Jag väntar både på denna klänning nedan, men även Lovely knit (den låååånga varianten), WigWam, sockor, Remix blouse...

Väntar på kläder till barnen från me&i och Nova Star. Hade hoppats på idag, men icke. Däremot verkar det som att P-O´s iPhone 4har kommit, åh vad roligt för honom! 
Han lär ju greja med den hela kvällen ;)

Just nu har jag tre småfisar hos grannen. Lovisa ville nämligen ha skjuts till Mellringe nyss och jag var inte sååå sugen på att ta med mig de små. När jag kom tillbaka hade Luca t o m bajsat där, vad glad jag blir att det gick så pass bra! De har fått "dispens" att vara där till dess att pappa kommer hem. Egentid i femton minuter för mamman *lyx*

Dagen har rullat på. Har gjort om både personalschemat OCH fritidsschemat. Igen! Fick en sådan där underbar kram av ett barn "fröken jag har längtat efter dig". En sådan kommentar gör mig glad en hel dag. Jag får alltid en påminnelse om att jag valt rätt jobb!

Slutade 15:30 och hämtade barnen!



Just nu har jag pizza på gång och cider i glaset!
Tvätt i maskinen och i tumlaren, nydammsuget och fredagsmyyys framför mig *me like*


Ha en trevlig fredagkväll!!!


4 kommentarer:

  1. tips :)

    freeport.se odd molly outlet

    Trevlig helg :)

    SvaraRadera
  2. Jaaa jag väntar också! På wigwamen och sen på alla kläder jag beställt till barnen från Meandi( De är dock på väg, fick ett mail i onsdags!!) , Nova Star och sen lite från H&M. Klickade iaf hem en chrysalis minigown idag som jag ska ha under wigwamen i cabaret ( heter färgen så? lite lila/vinröd)
    Ha en jättebra helg!! Kram

    SvaraRadera
  3. Anonym: Tack :)
    Marita: Japp, Cabaret! Den är jättefin, är också sugen på en chrysalis i den färgen!

    SvaraRadera
  4. Velvet heter den ju!! Var tvungen att leta reda på namnet igår! =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails