Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

WOW!

God morgon :)

Då var det en ny dag! Vaknade vid halv sju av att Luca låg och klappade på mig. Vi gosade en stund innan vi gick upp. Jag kollade av facebook och mailade till en av deltagarna till Mollyträffen. Vill du också deltaga? Läs mer här! Jag kommer inom några veckor maila ut vägbeskrivning till Er som kommer och inte varit där förut!

Kollade av lite bloggar och lite annat. Gjorde frukost till barnen och gjorde mig i ordning!
Om en timme drygt skall vi åka till Karro i Askersund, det skall bli roligt!

Dagens outfit:
Nymph nosleeve dress i multi (storlek 0)
Kjol från Cream
Träskor från Calou









Tvillingarna Bus :)
Li i klänning från me&i och leggings från Molo
Leon i t-shrt från me&i och jeans från Nova Star


Luca i t-shirt från me&i och jeans från Nova Star



Igår målade P-O klart grunden på vänster sida om fönstret. Han skall ta tag i den högra sidan och jag skall ta tag i ramen runt fönstret och fönsterblecket. Till helgen kanske? P-O skall hämta sin pappa på lördag och ta med barnen, jag tror allt att jag tar tillfället i akt och fixar med det då! Kan ta bort färg, slipa och grundmåla. Måla ordentligt på söndag och sedan är det förhoppningsvis klart när det är dags att börja jobba igen efter semestern.



Planket artar sig! Inte mycket kvar nu? Kan det tänkas bli klart i kväll tro? 
Hoppas hoppas hoppas.



Har kikat runt lite på morgonen...är det någon här i av mina bloggläsare som vet när Nova Stars höstkollektion kommer?

Jag missade ju den magiska 200 000 besökare- bilden igår. Det hade varit roligt att uppdatera, uppdatera och så spara bilden. I vilket fall som helst känns det helt otroligt!
 Över 200 000 unika besökare på bloggens 10 månadersdag!
WOW!
Det är tack vare dig!!!!!





Ha en underbar dag!
Helénakramar

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag har precis hittat din blogg. Du är min totala motsats i det mesta och jag tycker att du är helt underbar!! Jag kommer att fortsätta att läsa. Tack för att du har förgyllt min dag. /Åsa

    SvaraRadera
  2. Grattis till 200 000 gränsen!!
    Jag tror att NS leverans är försenad...
    Exakt datum vet jag inte, men om några veckor skulle jag tro...

    SvaraRadera
  3. Åsa: Tack :)
    Therese: Aha, tack för info!!!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Hej! Panik! Jag kom på att jag glömt att maila dig och anmäla att jag kommer på Mollyträffen på smultrongården. Jag skrev bara lite hastigt i din blogg att jag kommer. Det ska bli så kul att träffas!

    Tack för att du delar med dig. Jag har också en sådan vän som du har, vi har delat så många erfarenheter på livets snåriga väg och det är så skönt med någon som verkligen förstår.

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Frusna: Superskoj, vill du maila mig är du snäll?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails