Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Odd Molly-träff på Smultrongården!

Nu är det dags!!!!

Odd-Molly-träff i samarbete med Smultrongården!!!

Den 28 augusti klockan 14:00 träffas vi på Smultrongården för att fika, titta på nya Mollysar och umgås!
Du får möjlighet att köpa kläderna med rabatt.
Du kan även förboka dig på kommande plagg och samtidigt utnyttja Smultrongårdens unika rabattsystem!







Är du intresserad av att deltaga?

Maila till mig på helena.kampe@hotmail.com så återkommer jag med mer information och bekräftelse!

Det enda vi önskar är att du liksom vi har en stor passion för Odd Molly-kläder :)


4 kommentarer:

  1. åh det lät kul o skulle faktiskt kunna tänka mig det skulle du kunna rekommendera hotell o så för det blir övernattning för min del...

    SvaraRadera
  2. Jag funderar starkt på att komma och får nog med mig min mollytokiga kusin i Örebro som jag också säkert kan sova hos. Kanontrevligt!

    SvaraRadera
  3. AnnaSC: Det kommer att bli toppen!!!

    Frusna: Åh, det vore så roligt! Jag har gillat dig skarpt ända sedan vi "träffades" i Mollytråden!!!!Prata med din kusin och maila mig senare :)

    SvaraRadera
  4. Allt fixat så ja du vet ju att jag kommer...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails