Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Underbar kväll!

God morgon :)

Idag är vi något sega, maken och jag. Det blev kanske lite väl mycket igår med både vin och GT. Men kvällen var så himla trevlig och mysig och det är verkligen semester att kunna äta och dricka gott mitt i veckan. Barnen badade och lekte, vi pratade och åt. Det grillades och skålades. Barnen fick glass i strutar med sås och strössel. Vi drack kaffe och åt glass vi med. Och så GT och jordnötsringar. 
Tack underbara människor för en jättetrevlig kväll!!!!

Idag skulle jag verkligen behövt träna, men vet ni? Jag kände inte för det och unnade mig att strunta i det, så det så!

Väcktes rätt tidigt av Luca som drömde och var ledsen, försökte somna om men gick bet.
Slog på datorn och fixade med "inbjudningar" till me&i visningen som jag skall ha om ett tag *roligt*. Tog rätt på tvätt och gav barnen frukost. Gjorde mig i ordning och bäddade.

Dagens outfit:
Chrysalis wrap i rouge (storlek 0)
Chrysalis minigown i dark powder (stolrek 1)
Jeansleggings från Vero Moda
Gummistövlar från Hunter (idag ÖSER det ner)
Klocka från JET SET Addiction









Leon i t-shirt från PO.P och jeans från Nova Star
Li i tunika från me&i, leggings från Molo
Luca i t-shirt och chinos från PO.P


Utlovade bilder på maken igår!
Knit wit cardigan i midnight blue (storlek 3)
T-shirt från Esprit
Jeansshorts från Esprit



Knit wit v-neck i red (storlek 3)


Undrar vad vi skall hitta på idag?
Vädret gör det omöjligt att både jobba på huset utomhus och sola...
Helénakramar

4 kommentarer:

  1. God morgon på dig. Din man ser jättesnygg ut i båda tröjorna men den röda var RIKTIGT snygg, speciellt till jeans. Den skulle jag vilja se min karl i.
    Idag är det nästan väder för lek o bus landet men då blir ni nog inte ensamma. Skojlandet vid brandstationen finns ju kvar o där brukar det vara mindre folk. Själv tänkte jag dra med familjen till Marieberg. Kram från Cilla i Nora.

    SvaraRadera
  2. Snygga som få, bägge två!
    Gillar också den röda lite extra :-)

    SvaraRadera
  3. Vet du om det fanns något i storlek 3 kvar på smultrongården?

    SvaraRadera
  4. Cilla och Lillis: Tack :)

    Anonym: *tänker så det knakar*...Jeansjacka tror jag, några linnen..."underplagg" tror jag och möjligtvis livealot...Om du ringer går de säkert upp och tittar på en gång! 019 222 555

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails