Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Gör du också så?

Jag är nog lite knasig!
Har känt mig rätt låg här på förmiddagen...regnet tror jag. Det grusar våra planer...
Har lagat lunch och läst lite.
Efter maten bestämde jag mig för att ta på mig min finaste klänning! Nu när jag ändå fått på mig jeansen passade det ju att "klä ner den lite" som jag fick tips om!
Gör du också så? Tar på dig något fint för att bli lite gladare?

Dagens andra outfit:
Emb bikette denim jacket (storlek 0)
Up-to-me-ism strap dress i chalk (storlek 0)
Jeans från Cheap Monday
Träskor från Swedish Hasbeens







NU skall vi fara ut till Marieberg!
Ha det gott!
Kramsi

6 kommentarer:

  1. Super, supersnyggt!! Ja ett bra tips tycker jag att dressa upp sig lite!=)

    Kram!
    Adela

    SvaraRadera
  2. Japp då blir man ju gladare eller hur? Lite snygga kläder gör susen!

    SvaraRadera
  3. Jeg kler meg også i noe jeg liker ekstra godt for å få opp humøret om jeg er trist en dag. Det hjelper :)
    I dag er du kjempefin, jeg hadde aldri tenkt på å kombinere den kjolen med jeans - men så fnt det ble!
    Hilsen Ingrid

    SvaraRadera
  4. Superfin är du! Japp drar också på mig något snyggt när jag känner mig hängig och idag är jag PMSig med stort P! så jag hade behövt den där klänningen dubbefallt för att kunna hålla humöret uppe! :S

    SvaraRadera
  5. Det var verkligen en härlig kombo, och du är jättefin i den! /Ellenor

    SvaraRadera
  6. Jag säger bara TACK!!!!!Vad vore jag utan er? *kramar*

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails