Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Snål?

God morgon :)
Idag byter vi ut solkläder mot något annat!
Lite less på samma samma samma. Så idag när det regnar ute då kan man ju kosta på sig att klä sig i något finare.

Dagens outfit:

Livingloving dress i lite blue (storlek 0)
Tubtopp från H&M
Träskor från Swedish Hasbeens
Armband från Humanity
Halsband från Frankrike






Kvällen igår slutade bra! Kändes mig så jäkla nöjd med målandet att jag dessutom förförde maken! Trots att jag både mer eller mindre badat i lacknafta, skrubbat kroppen med duschkräm och sedan smörjt in mig så fick jag lite gliringar, både vitprickig och fränt doftande ;).

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Luca väckte mig vid sju i morse "mamma, jag är hungrig". Gäsp. Upp och fixa frukost. Satte på datorn och försökte vakna till liv. Tog rätt på tvätt och klädde barnen. Gick ner och började packa Williams och Tildes resväskor. De åker till Eurodisney på onsdag. Stannar en vecka i Paris. Det går ingen nöd på de barnen precis.

Tränade. Gjorde våffelsmet. Duschade. Frukost till tvillingarna. Dammsög. Luca kissade ner golvet. Mer tvätt.



Li och Luca ser på något roligt program på tv. Alla kläder från me&i.


Leon spelar dator. Också klädd i me&i.

Vad skall vi hitta på idag då?
Lär ju inte bli varken plankbygge eller putsning av grund....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

P-O letar tillbehör till kameran...han fyller 48 år den 30 juli och har önskat sig något dylikt i present. Han får väl välja och jag håvar upp plånboken. Ingen överraskning här precis!

Jag är nog lite "snål" i de lägena...jag har ju som bekant inga problem med att lägga en förmögenhet på Odd Molly, men när tusenlapparna rullar på en kamera då får jag lite skrämselhicka. Det handlar ju om en hobby och intresse och bilderna blir bara bättre och bättre. 
Nu hade han fått tips om ett objektiv för 14 000. 
14 000! 
Skulle du lägga så mycket pengar på ett "tillbehör"? Jag gör det inte (och inte P-O heller för den delen). Han har redan lagt ut över tio tusen på kameran. Snart är det billigare att anlita en fotograf ;)
Nu vill han i alla fall ha en blixt så det skall han få av mig!

Ha en bra dag!!!
Kramar

3 kommentarer:

  1. Jag tycker inte 14000 för ett objektiv låter så farligt faktiskt. Inte om man använder det ofta och i många år. Hobbies måste få kosta. Jag fick ett växthus i födelsedagspresent i år o ska ge min sambo en dykresa till Egypten när han fyller. Men jag är snål på annat, vet du;) I långa loppet jämnar det väl ut sig kanske...

    SvaraRadera
  2. Hej

    Får jag fråga en sak?

    Din Chrysalis minigown förlänger den din Fonda dress något eller är de lika långa när de kommer på?

    TAbby

    SvaraRadera
  3. Kan svara på frågan för mig är de lika långa tänkte ha de ihop men blir bara mera puff nertill har i stl 1 och 2 men ingen skillnad. Bättre köpa en lång underklänning!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails