Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Vad skall jag göra vid 200 000?

Hej där :)

Jag tänkte höra om du har något förslag hur jag kan fira 200 000 besökare?
Inte för att jag är där än, men jag närmar mig *himmel*


Det känns helt otroligt, att nästan 200 000 unika besökare läst min blogg sedan starten i oktober 2009.
Jag är oändligt tacksam och ödmjuk inför faktumet att just Du vill läsa om mig och mitt liv!



Bloggen har varit min ventil sista året. Och att dessutom få leva ut sitt galna intresse är också en ynnest. Jag har inga väninnor som är lika Odd Molly-tokig som jag är och därför är det skönt att få skriva alla funderingar, önskningar och drömmar här. Det är ju liksom upp till var och en att läsa.

Brukar kika in ibland på Bloggtoppen och hittade min blogg som nummer fyra bland just Molly-bloggare, roligt!


Just nu rivs det för glatta livet. P-O och grannen Bengt hjälps åt. När allt är inlastat i bilen skall jag åka till tippen!

Fick nyss ett sms från Ylva, beordrad vila för att förhindra förlossning i förtid. 
Kraken, hon har inte haft det lätt den här graviditeteten :(
Det blev med andra ord ingen lek för barnen.

Har bakat vinbärspaj på förmiddagen och den väntar nu på att inmundigas av oss. Före eller efter tippen, det är frågan!

Ha en skön eftermiddag!!!
Kramar i massor

3 kommentarer:

  1. Jeg er en av dom som leser din blogg minst en gang om dagen...ettersom du skriver ganske ofte må jeg også lese ofte:)
    Takk for deg at du vill dele dine tanker og funderingar med oss selv om t.ex jeg er utrolig lat at kommentere. Men vi finns her:)
    Klem, April.

    SvaraRadera
  2. Ojojoj vad många besökare du har till din sida, häftigt :)

    Vinbärspajen, hur gör du den?

    Ha det gott!
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. April (vilket oerhört vackert namn!): Tack själv för att du vill läsa!!

    Ulrica: Jag gör en smulpaj med lite sirap i...vinbär i botten med maizena/socker/kokos sedan smuldegen...Lycka till!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails