Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Delivery!!!

Halli hallå :)

Precis när vi skulle ge oss iväg kom stora postbilen med ett litet paket till mig från Holand *wiehaa*. Snacka om snabb leverans, beställde klänningen i fredags och idag kom den, snabbare än svenska web-butiker som jag handlar från!

Klänningen var verkligen så fin i verkligheten som jag hade hoppats på!

Eftermiddagens outfit:
Runaway dress i lilac (storlek 0)
Träskor från Calou (Knyta i lavendel)






Vi åkte tillsammans och uträttade lite ärenden. P-O köpte lecakulor och jord på Plantagen. Sedan vidare till Statoil, tankade bilen och jag tog ut pengar inne på Eurostop. Köpte linsvätska på Apoteket också. Hämtade upp P-O på Biltema där han handlade mer husfix.
Skjutsade hem honom och åkte sedan till Camilla.

Vi promenerade till Totte-parken, barnvänligt och bra. Vi hann prata en massa medan barnen lekte. Vi lunchade där också. När det började bli för varmt gick vi till Tarzan-parken istället, där fick barnen duscha i sina underkläder och vi hann sola oss i typ tio minuter. Barnen lekte en stund och sedan gick vi till Camilla, skulle pröva ett par av hennes jeans, men de satt inte så bra i midjan, annars var de jättesnygga!
Har haft en toppendag idag! 
Tack gulledu!!!



Imorgon blir det ny date på Vivallabadet, har ju lovat de stora att gå dit en dag så det passar utmärkt!

De små somnade i bilen vilket innebar att jag hann både packa upp i fred, starta en diskmaskin och nu blogga lite i lugn och ro :)
Pappa kommer om en stund, vad underbart det känns att ha både restaurantbesök och bio framför sig
 *me like*

Ha en skön kväll!!!
Kramar i massor

7 kommentarer:

  1. Åh så fin och min älsklingsfärg också,finns den bara att betälla utomlands.

    SvaraRadera
  2. Tack :)
    Nej då, men i min storlek var den slut...om du söker på Runaway dress lilac så kan du säkert hitta någon! Lycka Till!!!

    SvaraRadera
  3. Åh, du var verkligen jättefin i din Runaway!!

    Och så ser jag att du har likadana Calou som mig... älskar mina! Så sköna! :)

    SvaraRadera
  4. Waow! Jag sa ju att du skulle bli finare i din än Maria Montazami... :)
    Önskar att jag hade haft den klänningen också för i morgon flyger jag ner till Franska Rivieran och där är det hot... :)

    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  5. Bambi och Maria: Tack, vad ni är rara .)

    SvaraRadera
  6. Den klänninge är verkligen supersöt på dig! Vad roligt att du fick tag på den. Är inte lika enkelt att hitta den i dark red tyvärr :-(

    KRAM

    SvaraRadera
  7. Visst är det snabba och bra på den webb-butiekn :-)
    Klänningen är som gjord för dig!
    KRAM

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails