Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Chillnorway...


God morgon :)

En ny dag väntar och än så länge vet jag inte riktigt vad den skall innehålla till 100 %. Vi får besök av Ylva med barn vid ett, det skall bli jätteroligt! Vid fyra skall jag skjutsa William och Tilde till Nettan, Mickes tjej.

Jag skulle önska att P-O kom igång med bygget. Jag skulle vilja ha en plan för hur det skall hinnas med (kontrollmänniska=jag). Idag skall det vara mulet hela dagen så det passar ju utmärkt tycker jag! Imorgon är det Smultrongården som gäller för min del så då blir det inget jobb på huset.
Funderar på att ta med mig barnen till pappa på söndag. Nåja, vi får väl se helt enkelt!

Väcktes av Li i morse och jag har mått lite knepigt, huvudvärk och illamående. Fick uppbära all kraft för att orka träna. Tog rätt på tvätt, plockade ur diskmaskinen och hjälpte barnen.

Dagens outfit:
Fonda dress i pink (storlek 0)
Träskor från Calou
Armband från Humanity
Halsband från Efva Attling







Barnen i kläder från me&i (Luca i shorts från Nova Star)



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jag har tittat lite på bilder från Chillnorway, vilka otroligt underbara kläder!




Vilken dröm att få se Li i dessa kläder :)




Nu måste jag fortsätta!
Kramar i massor

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du också gillar chillnorway. Tyvärr inte så ekonomiskt för plånboken men men. Jag tycker deras kläder är både snygga och gulliga.
    Vet inte ifall du varit inne på Två Små gummor i Nora men de har bl.a Odd Molly och Container. De ska börja med chillnorway.
    Du får väl ta en titt i höst.
    Ha en bra dag i "kylan". Kram Cilla.

    SvaraRadera
  2. Skall de? Åh vad roligt, vill gärna se live innan jag köper första plagget!!!Jag var i den affären ganska nyligen, har ju både bror och far i krokarna :)
    Kram kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails