Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Idag kommer Karro *wieee*

God morgon :)

Då var det en ny dag och inte vilken dag som helst utan en dag då Karro kommer på besök med tre av sina fyra barn. Vi har inte setts sedan i julas *fy och skam*. Vi bor bara fyra mil ifrån varann, men man skulle kunna tro att det vore 400! Vi har hängt ihop sedan vi fick våra första barn, träffades på öppna förskolan och ett tag var vi som ler och långhalm. Vi har följts åt genom skilsmässor, ätstörningar, nya äktenskap och nya barn. Skall bli underbart roligt att ses idag!!!

Strax skall Tilde och jag åka iväg och veckohandla! P-O har lovat att göra sin köttfärs med spaghetti till lunch till hela högen!

Kvällen igår var rätt bra! Jag fick ta tag i ett stopp i toaletten *uäck*, sedan badade P-O och jag i den iskalla poolen, hade varit skönt med lite sol då! Alla barn sov när klockan var tio, äntligen tid för oss! Tittade på film också, "Låt den rätte komma in", såg inte klart den men skall väl göra det, den var sådär....jag brukar inte gilla sådana filmer som kritiker hyllar...Jag är nog lite mer mainstream än så....

Morgonen har gått åt till tvätt, träning och lite justeringar med gardinerna i matrummet. Bäddning och frukost till barnen.

Dagens outfit:
Tubtopp från H&M
Blues skirt (storlek 0)
Träskor från Calou
Halsband från Frankrike (märke okänt)
Armband från Humanity






Ha en bra dag!!!!
Helénakramar

1 kommentar:

  1. åh, vad fint du skivit här med:) Ja, vi har gjort det mesta tillsammans du och jag, låter inte klokt när man läser det på rad sådär- man kan tro att vi är 100 år eller så...men vi hann allt innan 30, tror det var så faktiskt:)*kramen*

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails