Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Semester!

God kväll :)

Jag har haft en jätteskön dag idag! Känt att det är semester!
Vi for först ut till Bauhaus, köpte geringssågen, målarfärg, penslar och mer virke till planket.
Lämnade av P-O och sakerna och åkte till pappa!

Vi har bara tagit det lugnt idag, barnen har lekt, busat och sett på film. Pappa har sett på den spännande golfen och jag intog ryggläge i soffan med en bra bok!
Det är fördelen med att inte vara på hemmaplan. Total avsaknad av disk, tvätt och städning!

Vi pratade en del pappa och jag, om hans diabetes bland annat. Jag är rätt orolig för honom och började gråta. Jag känner att han liksom är mitt skyddsnät, bara tanken på att det skulle hända honom något är outhärdlig.




Fick både lunch där, fika och sedan toppade vi med ett besök på Gyttorps lokala pizzeria. Barnen åt jättebra, roligt!
På vägen hem somnande tvillingarna i bilen och de sover förhoppningsvis för natten!
Helena har precis varit inne en stund och precis då passade Luca på att bajsa. Vi måste få komma till barnkliniken snart, det är ingen rolig syn :(
Nu ligger han och myser med P-O.
Jag skall fortsätta i min bok!
Ha en trevlig kväll!!!!
Helénakramar

4 kommentarer:

  1. Hej
    Vet inte hur det är där ni bor, men här är det till att ringa ringa ringa ringa för att komma till för undersökningar. Ja de vet nog alla vem jag är o tycker de att jag är jobbig. Så är det deras problem. Min son gör jag allt för o innebär det att ett gäng personal på sjukhuset tycker jag är jobbig så fine! Har för övrigt hört om Örebros sjukhus en del o det är både + o - kan jag säga.

    Vet inte heller hur det skulle gå om inte föräldrarna funnits. Man vill liksom inte tänka på det. Skönt med semester.

    o nu börjar det bli riktigt många bilder på smultrongårdens webbshop. o Eva verkar vara en riktig pärla. Ska bli SÅ KUL att komma upp i augusti.

    SvaraRadera
  2. Jag vet ingen bakgrund alls om din sons problem men har han celiaki (glutenintolerans)?

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni snart får en tid...håller med ovanstående är det celiak??? Min dotter har både celiaki och diabetes. Vi upptäkte celiakin vid diabetesen debut hade haft misstankar om celiaki innan för hon var trög imagen,ont när hon bajsa m m. Ett blodprov till att börja med för att se antikroppar sen utefter det är det mera undersökningar. Hoppas han iaf snart får hjälp och ni med!!
    Smultris webb kommer bli toppen massor av fint!!
    Ha en bra dag ida
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Tjejer: vi vet inte, jag har frågat om det kan vara gluten, läkaren på vc avfärdade mig med att "då är man lös i magen". Jag hoppas sannerligen de tar prover på barnkliniken! Tack för omtanke!!!Kramar

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails