Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Consider it done!

Då var det gjort!
Lillkillen är nyfriserad, satt still i mitt knä men skrek hela tiden :(. P-O blev fin i håret också!
Efteråt var Luca så himla stursk, trotsade inne på Maxi och skulle springa runt, sitta på leksakerna, vägrade följa med.

Vi handlade nya krukor, en att ha inne och två att ha ute. Hittade lite filmer, en till barnen och sedan sista Harry Potter-filmen som jag inte hade hunnit köpa än. P.O köpte sig en skräckis "Låt den rätte komma in" Har du sett den? Vi får se om vi vågar se den i kväll....och någon annan film, inte min smak riktigt...

Sedan handlade vi lite "ur minnet" från handlingslappen och jordgubbar.
Luca fick tokspel i bilen och skrek hela vägen hem.
Trött i huvudet masade vi oss in, packade upp...P-O bytte filter till poolpumpen (vi köpte ett nytt), jag tog av plasten på filmerna och fick organisera om i dvd-hyllorna för att få plats. Vi har nämligen alla i bokstavsordning. Skar upp grönsaker och dukade ute, hade köpt med långfranska som vi åt med massor av tillbehör. Skall äta jordgubbar om en stund, med glass, grädde eller vaniljvisp, vad man än behagar!

Har tvättat och dukat undan och njuter nu av lite sol!




Igår tog P-O lite bilder på mig när jag låg i hammocken och vilade! 
Han tycker verkligen om sin nya kamera :)



Ha det gott!!!
Heléna

2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails