Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

1 dag kvar *wieee*

God kväll :)

Hmm, eftersom barnen sovit NÅGOT länge på eftermiddagen så kan vi förvänta oss en mycket låång kväll. Just nu är Leon i trädgården med P-O och Li & Luca ser film, de stora är i källaren.

Tänk att det släpps nya bilder imorgon! Som jag väntat, ända sedan sneak-peak-bilder i mars och fram till nu...mycket har jag kunnat kika på via bloggar, men det skall bli roligt att se allt!


P-O och jag har haft egentid. Lyxigt! Man blir lite nykär igen, hålla handen, pussas, prata, se varann i ögonen. Sådana saker som vi lätt glömmer bort i vardagen med alla barnen runt omkring.
Maten var riktigt god. Bion var underhållande, rolig och romantisk. Vi gillade den båda!



Li och Luca sover gott på eftermiddagen, trötta efter vistelsen i Sörbyängen. 
Li har linne från Molo och leggings från me&i. 
Luca linne från Molo och trekvartsshorts från me&i.




Jag har grejat lite när jag kom hem, satt på en tvättmaskin och en disk. Plockat ur densamma och förberett matsäck till imorgon. Kokat pasta och tinar kassler nu.Fram med bröd, blandat saft. Packat badkläder. Skönt att slippa stressa imorgon bitti!

När vi kom hem från bion berättade Berith att Luca kissat på pottan, frivilligt. Dra på trissor. Kanske han blev inspirerad av alla kissande gossar idag *hoppas*

Nu skall jag borta tänderna på ett antal ungar :)

God natt!!!
Helénakramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails