Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Puh, varmt :)

Hej där :)

Vet ni, jag var helknepig i morse! Hjälpte barnen med påklädning och frukost, tandborstning och diverse rutiner och jag kände mig alldeles svimfärdig, snurrig i huvudet och illamående! P-O frågade om jag var gravid (om det vore så väl!). Solsting kanske?

Promenerade till jobbet och trodde jag skulle få kräkas efter vägen. Kom fram likblek och försökte få i mig ett glas vatten. Sedan satt jag och tyckte synd om mig själv. Jag som gärna vill visa framfötterna på ett "nytt ställe". Det bara snurrade och susade i öronen, kunde inte titta ner på schemat utan att hela jorden snurrade. Vid halv elva började jag känna mig som människa igen. Vi åt tidig lunch och sedan mådde jag mycket mycket bättre. Kan det ha varit extremt blodsockerfall?

Vi gick iväg och badade efter maten. Underbart skönt i vattnet! Jag mådde bra igen och busade med barnen i vattnet! Solade lite och badade mycket. Det behövs i det här varma vädret, eller hur!

Eftermiddagen ägnades åt ett långt telefonsamtal med Eva från Smultrongården, nu händer det lite grejer! Håll utkik i bloggen :).

Spelade spel med barnen och åt mellis. Slutade strax efter fyra. Kom hem till glada barn och en man som förberett grillning! Hamburgare/laxburgare/quornburgare. Gott gott! Jag filade på några blogginlägg som är "på granskning" nu!

Tvätt och disk har jag hunnit med också!

Ha det gott!
Kramis



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails