Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Rea på Smultrongården!!!!


Imorgon startar Smultrongårdens rea!
Om du kommer ut till Smultrongården är det öppet från klockan 08:00, exklusivt för Evas och mina bloggläsare. 
Bor du inte i närheten så går det bra att ringa från klockan10:00 på telefon 
019-222 555!

 Smultrongården skickar och frakten är enligt postens bestämmelser!

Det här är ett axplock av vad som finns kvar i flertalet storlekar från Odd Molly. Det finns även udda storlekar av andra plagg, titta närmare på hemsidan
Rabatten varierar!

Utöver Odd Molly reas även kläder från bland annat Branting, Braez, Container och Cream!



Suiteheart minitank och dolce skirt i powder

Kettle coat och Suitheart minigown i rouge

Prairie s/s dress i almost black och Magnolia strap dress i love

Print tank (i flera färger) och Good t-shirt (flera färger)


Antidote tee i lite lilac och vitt, 
Antidote frill tank i lite lilac, white och pink


Kanske vi ses på Smultrongården i morgon, annars hoppas jag att du gör ett reafynd!

2 kommentarer:

  1. Jag undrar om du vet vilken rabatt det är på vårens och sommarens mollysar? Det är några jag är sugen på men det måste vara bra rea ;o) Vet du förresten om deras hemsida är uppdaterad? Bor tyvärr inte i trakten, men testar nog att ringa om det är bra rea! Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Ledsen, jag vet inte, men jag skulle tippa på 30 %...Det är bäst att du ringer! Hemsidan är inte uppdaterad tyvärr!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails