Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

"Hoppsan"

Hur gick det här till då?
Inte hade jag planerat att komma hem med en klänning från Smultrongården idag. Visserligen har jag tänkt på den sedan jag var där för två veckor sedan och visserligen tyckte jag att jag kunde unna mig den ;). 
Men ändå...det kommer ju tokmycket snyggt till hösten som man gärna vill ha-också.

Nåja, skulle bara prova den litegrann för att eventuellt lägga undan den i minnet.
 Hmmm, sure. Fick på mig den och kände helt enkelt, wow!
Skulle aldrig kunnat ha storlek 0 på den, den är väldigt liten över bysten (och jag som inte har någon byst att tala om).

Dagen har rullat på. Svängde förbi Coop först och köpte lördagsgodis. Sedan bar det ut till Smultris. Organiserade om lite och fixade. Har hjälpt kunder att hitta både kläder och skor. Hjälpt några i kassan och sprungit med disk till cafét. Dagen har gått fort!
Stannade en stund med Eva och bokade mig på de plagg jag vill ha till hösten *mycket vill ha mer*.

Åkte hem och har precis pussat på barnen,  röjt lite, plockat ur diskmaskinen, städat på tvillingarnas rum och packat upp. Om en stund skall vi pipa iväg till McDonald´s. Varken P-O eller jag har lust att laga mat och de andra har knappt varit utanför dörren idag så det passar ypperligt!

Kvällens outfit:

Cheque 3/4 dress grey (storlek 0)
Träskor från Calou








Trevlig kväll!!!
Helénakramar

7 kommentarer:

  1. Den är SÅ SNYGG o på dig blev den ju ännu snyggare...

    Har Eva tagit in den svarta väskan? vet du det?

    SvaraRadera
  2. Tackelitack :)
    Du, jag vet inte :o...jag kollade inte efter den och då finns det inte kvar i minnet, tyvärr...

    SvaraRadera
  3. Den var klockren på dig - ursnyggt verkligen!

    Trevlig kväll!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Superfin!!! Du klär verkligen i den. Denna klänning har jag också nypt i så vi får se om det blir ett köp för mig också! kramar

    SvaraRadera
  5. håller med, toksnygg på dig!!

    SvaraRadera
  6. Jättefin! Visst är det konstigt med Odd Mollys storlekar, för när jag provade samma klänning, fast i blått, så var jag tvungen att gå ner en storlek. Alltså, hur ska man bli klok på detta med OM storlekar? Ha en fortsatt fin sommar och ta dig tid att koppla av nu! Kram från Lisa :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails