Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Efterlysning!

Hallå där :)

Jag skulle vilja börja med en liten efterlysning!
Jag skulle väldigt gärna vilja finna någon av dessa klänningar i storlek 0. Jag har dammsugit näst intill varenda web-butik, både i Sverige och en del utomlands.
Är det någon som sett den i fysisk butik och förstås på rea...minst 30 % vore ju trevligt!
Vill du hjälpa mig?



Runaway dress i lite lilac eller i rose

Dagen idag har varit lika bra den. Jag som hade bävat för den här veckan har haft en toppenvecka, mycket att tacka det fantastiska vädret för men också de underbara människor jag får omge mig med!

Idag var vi ute på förmiddagen, fikade och lekte. Efter lunch blev det Vivallabadet ett par timmar. Efter mellis blev det vattenstafetter ute *roligt*.

Fick besked om att min kollega fått en liten William, fem veckor för tidigt, men allt har gått bra. Stort Grattis till Sanna &Stefan!!!!



Promenerade hem.
Gjorde sallad till mig och började steka pyttipanna innan P-O tog över. Barnen åt inte det heller, trots att de ville ha det i affären igår *suck*.
Diskar och tvättar och skall röja lite nu!

Ha en trevlig kväll!!!!

Ps, Tack för anmälningarna som droppar in till Mollyträffen, roligt! Vill du också vara med? Läs mer här!

8 kommentarer:

  1. Idag har jag för första gången i mitt liv varit till Smultrongården.
    Jag säger bara ohhh vilket ställe.
    Hittade en klänning på rea som jag köpte, den är så fin.

    Elin

    SvaraRadera
  2. Redheofsweden har en i lila men storlek 1. typiskt

    SvaraRadera
  3. Amma: Jag har hittat ettor på flera ställen, men eftersom den skall vara stor vill jag inte gå upp i storlek...Tack för att du kikar runt!!!!Kram

    SvaraRadera
  4. Oj, Anna, skall det stå...jag har problem med kommentarsfältet, ser inte övre hälften av bokstäverna :o...

    SvaraRadera
  5. Är det Sanna eller Stefan som är din kollega? :D

    Tack för en bra blogg!

    SvaraRadera
  6. Här finns en 0:a i lila:
    http://www.eb-vloed.nl/odd-molly-runaway-dress-lila
    Superbra butik med snabba leveranser.

    SvaraRadera
  7. Anonym: Det är Sanna :)

    A-K: TACK!!!Nu är förhoppningsvis en på väg hem till mig :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails