Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Två till frisören idag!

God morgon :)

Här rullar det på i ett snabbt tempo! Vaknade före klockan och gick upp, har sovit ovanligt gott i natt, utan barn i sängen *rekord*. Luca har inte kissat sedan igår kväll och vi försöker med alla möjliga mutor för att han skall gå på pottan, men icke! Vore bra om det var avklarat INNAN frisören som är klockan 09:00.

Jag satt en stund vid datorn och tränade sedan (mycket motigt, men skönt efteråt!). Har gjort mig i ordning. P-O hjälpte barnen med frukost och jag har satt på en tvättmaskin, klätt Li och bäddat sängarna.
Både P-O och Luca skall klippa sig, det är alltid en mental pärs, Luca gråter, skriker, ålar sig och jag får molhålla :(. 
Skönt när det är klart
Kanske att P-O börjar med grunden idag, det vore skönt för det hänger över mig något fruktansvärt, skulle hellre vilja bestämma att vi struntar i det i år!

Dagens outfit:
Tubtopp grån Gina Tricot
Blues skirt (storlek 0)
Träskor från Calou
Nya halsbandet som jag älskar!
Armband från Humanity (Come together)






Ha en bra dag!
Kramar

3 kommentarer:

  1. ojojoj ja det där med barn o frisören. Anton var hur lugn som helst. Diskuterade (a la 1-2 åringsvis) o hade sig. Axel han skriker så att han slutar andas (o då slutar frisören att klippa trots att hon även är en god vän). Undrar om man kan hoppas att det ändrar sig?

    Angående din kjol. Så fick jag min igår (vann på tradera o hämtade den igår, med kvitto o allt). Den är ju underbar o vilket skönt mjukt material. Bara några kilo till sen kan jag stänga blixtlåset också... jaja det kommer. Underbar, men lite kort på mig men med leggings under så blir det bra.

    SvaraRadera
  2. Vilken fin kombination! De svarta Calou-skorna är verkligen snygga.
    Ha en bra dag.
    / Moa (som läser din blogg varje dag :-) )

    SvaraRadera
  3. Halsbandet är jättesnyggt! Var kommer det ifrån? Pris? I like! :)

    Gillar dina tubtoppar också, måste ge mig ut på jakt efter en.
    Ha en bra kväll! Och hoppas du göra några fynd på Smultrongårdens rea.

    Kram Sandra

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails