Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Motion!

God kväll :)

Är rätt trött. Hur kan man känna sig så trött utan att göra något speciellt?
Vi har verkligen gått på halvfart här hemma idag...Tömde barnpoolen i stora poolen och tömde den sedan på luft. Upp på vinden och försöka bringa ordning i oredan i trädgården.

Drog fram grillen och faktiskt så var det JAG som grillade idag (visserligen korv, men ändå!). Skall ta mig 17 bli bättre på att grilla! Soyakorv till mig, chorizo till P-O och Tilde, grillkorv till de små. Sedan grönsaker och potatissallad. Mums!
Ett glas vitt också *semester*

Barnen badade i poolen och grannarnas barn kom över medan mamman handlade. Sedan grillade de här också! Varför gör man inte mer sånt enkelt? Emmorna och Lovisa kom också så ett tag var det fullt ös här!
Dukade av och satte på disk. Gick ut med berg av sopor och återvinning. Tvätt och tvätt. Badkläder och handdukar hullerombuller.

Sedan gick luften ur mig. Funderade på att vila en stund men chockade mig själv med att träna 20 minuter.
Snart skall grannfrun och jag gå på promenad. De åker på en veckas semester imorgon och deras barn har lekt här medan de packade och städade. 
Nu behöver vi båda frisk luft och motion! Min karaktär är lika med noll när jag går hemma en hel dag så här. Suck!




Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails