Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Åh vad jag är nöjd...


....med mig själv!
Titta vad jag ägnat 2 1/2 timme åt!
Att grundmåla näsran hela rosenentrén
Nu fattas bara stolparna upptill på höger sida mot tujahäcken och på vänstra sidan insidan av stolparna mot häcken (skulle ju förstås tagit ner fler flyttkartonger så hade jag kunnit tagit rubbet idag, men men).


Snacka om att chocka sig själv.

Det började med att Tilde och jag åkte iväg till Ica för att veckohandla.
När vi kom tillbaka sov Luca. Tvillingarna och vi fikade. 
Sedan fick jag mitt infall.
Jag är sååå glad att detta är gjort. Även om resten inte blir klart på ett tag så ser det i alla fall okej ut om jag jämför med senaste året.
Jag är nöjd!

God natt!!!

3 kommentarer:

  1. Hej Vad fint det blev .Men varför inte göra det klart.Då känns det ännu bättre. Ut och måååla bara skojar Ha en bra dag Lena

    SvaraRadera
  2. Jo precis ;)Tyvärr skall det bli regn idag så det projektet får nog vänta lite, men visst vore det skönt att lägga till handlingarna!

    SvaraRadera
  3. Snyggt,det är bra att grundmåla och sedan vänta några dagar för då biter färgen bättre och håller längre har jag hört.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails