Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Heléna vs Heidi

God morgon :)

Hittade faktiskt en bild på Heidi Klum i samma galna outfit som mig ;)


Morgonen har varit rätt tråkig faktiskt...jag känner mig lite ur slag. Det blev sent igår och jag somnade ifrån barn och man (vilket resulterar i en bedrövad sådan).

Vädret är väl sådär...det skall inte bli höjdarväder idag och det är ju inte samma sak att åka och bada då, å andra sidan är det mindre folk och jag har loooovat barnen att bada i Vivalla så nu får det bli gjort! Jag får chans att umgås med bästa Camilla också!

Upptäckte nyss en "ring" på Luca´s  ena arm, P-O började slå på nätet och det verkar som att det är något djur (bara det inte är Borelia!). Vi har fått telefontid strax efter nio. Tänkte försöka få en tid på vårdcentralen i samband med att vi är på badet, då kan jag bara "springa in dit" och be de stora passa tvillingarna.

P-O skall köpa plankor och reglar idag till staketet som skall bytas ut på framsidan. Trista pengar, trist jobb! P-O får snickra och jag får sköta barn och markservice. Som det brukar vara på somrarna...


Luca på favoritmotorcykeln...


Li visar snygga baksidan på Nova Star-kjolen!
Båda i linnen från Katvig!

Dagens badvänliga outfit:
Tubtopp från H&M
Jeanskjol från Gina Tricot
Träskor från Calou








Har uppdaterat Odd Mollys hemsida massor av gånger. Inga nya bilder än. Suck!
Tränat, tagit rätt på tvätt, gjort det sista i matsäcksväg. Dammsugit, bäddat, utfodrat barn och klätt dem.

Vi skall väl försöka komma iväg om ett tag.
Kramar i massor







7 kommentarer:

  1. Hej!
    Du är mycket finare än Heidi i er galna outfit!!!
    Kram
    /Helena i Jämtland

    SvaraRadera
  2. Om jag får säga det så är det
    Helena - Heidi
    1 - 0

    Du är snyggare.


    Hoppas det inte var något av allvarligare sort den där ringen.

    SvaraRadera
  3. Hej! Upptäckte din blogg bland alla OM-fantaster och inser att vi delar samma passion både för Molly och Calouisar:) Kul att se att man (jag) inte är ensam om denna besatthet, haha. Försöker för fullt lära mig att lägga upp bilder men har ännu inte lyckats, men skam den som ger sig. Ha det gott i sommarvärmen!

    SvaraRadera
  4. Helena och Anna: Men vad ni är rara *generad*
    Fisalisa: Välkommen!!!!

    SvaraRadera
  5. Håller med dom andra däruppe om att klänningen sitter bättre på dej ,ser like konstig ut på Klum
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  6. Tycker att längden är betydligt bättre på Heidi! O vadå sitter bättre? Hon går ju när hon tar fotot medan Helena står still o poserar..

    SvaraRadera
  7. Maria: Tack :)
    Anonym: Tur att smaken är som baken ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails