Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

"Har du tråkigt?"

Jag kan inte låta bli att skratta :) 

När vi var på stranden idag så insåg jag att Luca´s linne från Molo sjunger på sista versen, han är ju lite rund och go´om magen och det är rätt tight :)
"Vi får nog ta och beställa lite nya linnen" sade jag....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi har varit på McDonald´s och avnjutit en god middag med efterföljande glass och lek!
Kom hem och två av Lovisas kompisar kom hit, de har badat tillsammans med tvillingarna. Luca skulle förstås bajsa och var superledsen, men nu när det är klart är han glad som en lärka, de busar för fullt nere i källaren! P-O övningskör med Ludde *hjälp*. Jag tycker det är superläskigt med vår stora bil, jag är dessutom nervös för att han skall kvadda den eller att det skall hända dem något....Det är första gången han kör med den idag, annars brukar han köra med sin mammas bil...men men, någon gång skall han ju ta körkort!

Så till det roliga...Jag gick ut för en stund sedan och frågade P-O "tycker du att jag skall beställa några linnen till barnen?". Han skrattade bara "har du tråkigt?". Huvudet på spiken! 
Men tråkigt, njae....snarare shoppingsugen :).

Köpte följande....

Till Luca blev det ett nytt linne från Molo och ett på rea från Katvig.

Framsida respektive baksida, linne från Molo


Linne från Katvig, turkost/grönt


Till Leon blev det också två linnen, det vänstra är nytt från Molo och det högra rea från Katvig (Ljusgrönt/mörkgrönt)





Li fick också två linnen (rättvist skall det vara!)




Framsida respektive baksida, linne från Molo...



...och från Katvig på rea (rosa/grått)

Jag älskar linnen, i alla former, både till mig och till barnen! Molos linnen är som små konstverk tycker jag, älskar dem med olika tryck på fram och baksida!

Nu njuter jag av vitt vin och godis *lovely*

Ha en fortsatt trevlig fredag!!!
Helénakramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails