Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Outlet-shopping!

Hallå där :)

Idag har vi haft en mycket lyckad och fullspäckad dag!
Strax efter tio stuvade vi in oss i bilen och styrde kosan mot Vingåker!
Jag hade förhoppningar men var också inställd på att vi kunde åka därifrån tomhänta (det har hänt!)

Vi styrde kosan direkt mot barnavdelningen och japp! Där fanns det massor av vinteroveraller i flera olika färger och storlekar från Polarn och Pyret!

Till Li bestämde vi oss för en svart och lila



Leon fick en likadan med med mellanblå partier istället för lila. 

Ordinarie pris var 1195:- men nu kostade de 835 kronor styck. Inte tokbilligt, men bättre än fullpris! Li fick även ett par jättefina vita jeansshorts med uppvik, hon bytte om till dem när vi kom hem. Ångrar att jag inte köpte fler färger till henne, hon är superfin i dem!

På jeansavdelningen hittade Lovisa ett par jeans från Acne. Jättesnygga!


Jag hittade mig en jeanskjol från detta märke:



Den var väldigt somrig, bild på mig i den lär komma imorgon!

För en gångs skull hittade faktiskt P-O något också!
Dessa skor:


och en supersnygg stickad tröja från


Han köpte sig även ett coolt bälte!

Vi lunchade inne på Cafét, Lovisa åt en god tonfiskmacka, P-O rostbiff med potatisgratäng, barnen och jag delade på en Gyrostallrik (det vill säga de åt kyckling och bröd, jag salladen). 
Sedan mumsade vi på glass efteråt!

Åkte hemåt, mycket nöjda med dagens inköp!

Bytte bara om lite snabbt, packade upp och for vidare till Nora för kalas hos min lillebror som fyller 27 år idag!
Han fick en gunga av oss att hänga i ett träd (sådan i hampa om ni sett?). Vi bjöds på en jättegod vegetarisk lasagne, smarrig sallad och nybakt bröd. Mums!!!
Glass till efterrätt, med jordgubbar och melon!

Snacka om lyckad dag, slippa laga mat en hel dag :)

Nu skall vi se lite fotboll!
Kramar

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails