Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Men HUR skall det bli?


God morgon :)

Planeringsmänniska, det är jag det! Jag vill gärna veta vad som skall hända, jag vill ha saker inplanerade, jag vill ha kontroll!!!
Det är massor av saker som vi borde göra, åka till tippen, frosta av frysen, putsa grunden, umgås med vänner och släkt, sola & bada.

Luca har fortfarande inte kissat på pottan och det kan mycket väl vara så att han inte riktigt är mogen än, men det känns verkligen som att det är läge att sluta nu, han börjar på en annan avdelning till hösten med mer stora barn. I vilket fall så begränsar det oss lite, man sätter sig inte gärna i bilen och åker en längre sträcka då...Vi ska ge honom den här dagen också, annars får vi väl revidera våra planer. 

Klädde på mig bikini i morse men nu är det alldeles disigt. Enligt yr skall det vara soligt på förmiddagen och molnigt på eftermiddagen. Kanske att vi skulle ta tippen då...Tilde vill väldigt gärna åka till Stadium och köpa en Adidaströja. Pratade med pappa igår och han skulle komma idag eller imorgon beroende på när Berith skall träffa sin dotter. Med andra ord, de här två dagarna bör innehålla en del, men när och hur?

Vet ni, nu närmar det sig prefall. Troligtvis finns det nya plagg på Smultrongården på onsdag när jag jobbar *hoppas*. Om jag får mer information kommer jag med bilder senare!

Dagens outfit:
Antidote frill tank i rose (storlek 0)
Kjol från Esprit
Träskor från Calou (Gaby)





Ha en bra dag!!!!
Helénakramar

3 kommentarer:

  1. Du låter som mig, allt ska planeras, men det är så jäkla jobbigt när man inte har bara sig själv att tänka på...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tror inte att man behöver köra allt eller inget med blöjavvänjningen. Och i bilen kan du lägga en handduk eller en bit plastad frotte i bilstolen, eller låta honom sitta på en blöja. Hur gammal är han nu? Jag har låtit mina barn gå nakna, och så fort de kissat har jag lyft dem till pottan och sagt här kissar vi. Då har de varit under 2 år, då får man ju vara lite mer handgriplig än förklarande med ord tänker jag.

    SvaraRadera
  3. Linaplina: Ja visst vore det enklare om man fick bestämma allt själv :D

    Åsa: Tack för tips! Nu går han mer naken! Han blir tre i oktober!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails