Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Almost black!

God morgon :)
Trötter här, efter en intensiv men väldigt rolig kväll, efterföljande hushållssysslor, blogginlägg och justeringar så har sömnen varit alldeles för torftig. Kunde ha sovit längre, men jag sover så dåligt nu och när jag ligger kvar för att försöka somna om så kommer alla tankar så då går jag upp istället!

Kollade mailen, bekräftelse på me&i-beställningen, den stämde!
Har grejat lite som vanligt, hjälpt barnen, tagit rätt på tvätt, gjort lunchmacka, gröt till frukost till mig. Gjort handlingslista och varit iväg med sopor.
Jag stänger idag och skall åka och veckohandla efteråt. P-O hämtar barnen och lagar middag till sig och kidsen så kan jag äta när jag kommer hem.

Idag inviger jag kläderna som P-O hämtade upp igår!

Dagens outfit:
100 gr cotton jersey l/s i almost black (storlek 0)
Everyday long cardigan i almost black (storlek 0)
Blues skirt (storlek 0)
Träskor från Swedish Hasbeens







Leon i kläder från me&i
Li i tunika från me&i, leggings från Molo
Luca i t-shirt från me&i, byxor från PO.P


Ha en bra dag!!!

2 kommentarer:

  1. Hej! Köpte också en Everyday long cardigan på Smultrongården, jätteskön! Och vilken härlig butik, dit vill man åka fler gånger! Ha en bra dag =) / Maria

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails