Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Bye bye summer!

Hallå där :)

Då var det hejdå till sommaren, eller nästan i alla fall. Vi håller på att tömma poolen. Ett evighetsprojekt som är minst lika trist som att fylla den. Egentligen vill jag ha soligt och blåsigt väder för att den skall torka i någorlunda vettig tid, men men.

På förmiddagen gick vi över till grannarna, barnen lekte en stund och sedan gick vi ut på gatan för att de skulle få cykla lite. Leon har balansen, men inte modet.

Vi käkade tidig lunch och sedan satte jag mig en stund i hammocken.
Det var då jag kom på det där med poolen....nästa helg är det fullt med Mollyträff och 18-årskalas för Ludde.
Helgen därpå känns för långt bort.

När vi hade hittat tömninganordningen och satt igång projektet åkte vi ut till Marieberg.
P-O skulle hitta några basplagg att använda till de tröjor han köpt från Post Fire Dew. Inte sååå lätt. Han hittade en jättesnygg skjorta, tyvärr hittar jag ingen bild på den på nätet, men den kommer att passa utmärkt till koftan. Den är blårutig med lite coola detaljer på! Sedan köpte han en svart bas t-shirt.





Jag köpte mig ett par svarta jeansleggings på H&M. Jeansleggings, treggings, jeggings...
Kärt barn har många namn...

Dessa var skyltade som treggings (trousers+leggings)

Barnen fick leka en stund medan P-O och Lovisa kollade lite själva...

Åkte hem och fikade, fortsätter med poolarbete...
Ha det gott!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails