Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Då var det dags igen!

God morgon :)

Det gick över förväntan att gå upp idag, jag lade mig rätt tidigt, före tio i alla fall. Kan säga att jag somnade före sista barnet. Oj oj oj. Det kommer bli tufft för dem idag på förskolan. Somnar sent och jag skall strax rycka upp pojkarna. P-O slutar tidigt så han måste verkligen kämpa för att hålla dem vakna. Någon gång måste vi komma in i rätt rutiner igen!

Jag skruvade fast massor av skruv i planket igår. Sedan var det bara in och röja inomhus, blir såå trött! Lovisa hjälpte mig att bära upp överblivna brädor på vinden, sedan gick jag bort med Williams cykel till garaget. Slängde två kickbikes och så upp med en lastbil på vinden. Skönt att röja lite på framsidan!

Skruva mer och sedan in och steka pannkakor till middag.
P-O satt på framsidan och rensade singel ur jorden för att så småningom kunna plantera hostor och anlägga med sten och vitt grus.

Efter maten åkte Lovisa och jag till Maxi, hon skulle returnera ett paket och jag passade på att småhandla lite. Hem och så tog vi det lugnt. Barnen såg film och vi tittade på senaste (sista?) Wallander. Gjorde en kalkyl för när jag skulle behöva gå upp idag och än så länge håller den. Skall komma igång med morgonträningen också tänkte jag, men inte första jobbardagen. Kändes ändå motigt att ställa klockan på 05:20.

Dagens outfit:
Kettle coat i rouge (storlek 1)
Bastopp fån Gina Tricot
Jeansleggings från Vero Moda
Stövlar från Hunter








Ha en bra dag!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails