Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Lovely!

Två saker som är Lovely!
Dessa rödingar från Swedish Hasbeens * me want a lot*...


...och en underbar dag hos fina Jessica!

Började med ett besök på tippen, sortera, slänga, sortera, slänga. I regn!

Vidare till min mormor och morfar. Kunde bara stanna en timme sedan var barnen för jobbiga. Och mina morföräldrar blir så nervösa av allt ljud och stoj. Glass hann vi med i alla fall!

Åkte hem emellan, lastade in en del och hämtade en del och sedan åkte vi till Jessica, som var och handlade, men hennes franska svägerska var där. Jag gav upp försöken att plocka fram skolfranskan utan konverserade glatt på engelska istället. När Jessica kom hem tillagade hon en jättesmarrig vegetarisk paj och till barnen fixade hon pasta, köttbullar, grönsaker och bröd! Maten var jättegod och vi hade det supertrevligt
Barnen hade så roligt, kul att de hittat en ny kompis och att det frigör så mycket tid för Jessica och mig!

Gick en sväng till en fin lekpark i närheten. Barnen lekte och vi satt på en bänk och pratade om allt mellan himmel och jord. Promenerade tillbaka och fikade på kaffe och glass. Och pratade ännu mer! Jessicas sambo kom hem och vi umgicks ett tag till. Gav barnen banan utifall de skulle somna på vägen hem. Jag gjorde en lång omväg runtom i Örebro. Pojkarna somnade men inte Li. Fick trilskas ett tag med Luca innan han somnade om. Bar in Leon som gnydde lite. På med tvättmaskin och upp med packning. 
Nu äter jag en pirog och skall snart fixa med lite småplock.

En underbar dag i vänskapens tecken!



Helénakramar

2 kommentarer:

  1. Snygga boots. Ja tyckte calous bruna var så snygga och när jag var på Smultrisi vintras för att kosta på mig ett par får jag inte ner foten. Jag hade tyvärr för hög vrist. Blev sååå besviken.
    Här gillade jag de röda mest. Tuffa var ordet ;-)
    Kram o ha en bra kväll.

    SvaraRadera
  2. Ajdå, jag har också svårt att få ner foten, men sedan sitter dom som smäck! Kram på dig!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails